Shorties...

    Wednesday, June 4, 2014

    #209

    Мамка му, иска ми се да мога да върна времето назад.
    Не мисля, че до сега съм подхождала толкова безрасъдно и първосигнално...
    Яд ме е на себе си. Изключително много ме яд...
    Много добре се познавам и знам, че не трябва да правя така. Знам че ми трябва време, за видя нещата в преспектива, да ги преценя коректно.
    Толкова глупаво реагирах, толкова безумно глупаво. И защо?
    Мисля и премислям, и наистина, сега, след като вече е късно, не мога да си обясня реакцията си... и още повече държанието си.
    Иска ми се да върна времето назад.
    Иска ми се да бях аз.
    Иска ми се... просто ми се иска и искрено се надявам да...
    Няма как да няма отражение на отношенията ни...но се надявам да е минимално.
    Не съм такъв човек и няма и да бъда!
    Съжалявам.
    Съжалявам, защото знам, че нямах основателна причина да се държа невменяемо, отдаличено, студено.
    Съжалявам, защото най-вероятно нараних човека, който обичам.
    Съжалявам, защото създавам лоши впеачателния.
    Вярвам ѝ. Наистина ѝ вярвам и знам, че ме обича.
    Ако някога има нещо, просто се моля да не се страхува да ми каже...
    Не искам да я разочаровам... никога.
    Никога повече.

    No comments: