Shorties...

    Thursday, June 25, 2009

    #148 Rainbow friendship, why not?

    защо няма да присъствам на гей парада?

    1. ще вали
    2. бог ще ми се разсърди, защото руша устоите на обществения морал
    3. ще заразя някое невинно дете с вируса на хомосексуалността
    4. ще блокирам движението в иначе така натоварения съботен следобед
    5. ще притеснявам хората с неприличното си облекло (най-вероятно дънки и тениска)
    6. ще правя безразборен секс и ще участвам в оргии на обществени места
    и много, много други толкова важни и фундаментални фактори...

    какво наистина ме спира:

    1. семейството ми все още не знае, че съм гей и при интереса на медиите към събитието съм 90% убедена, че по някое време ще получа обаждане с въпроса "Маме, какво по дяволите правиш там". наистина лесен и удобен начин да се разкрия, но не мисля, че ще е коректно от моя страна.
    2. страх ме е. страх ме е от камъни, страх ме е от молотов, страх ме е от озверели, хомофобски, бръснати и какви ли още не юмруци.

    чаровни оправдания, наистина. чаровни, но реални.

    3. защото от 300 потвърдени и ако ще 1000 непотвърдени, аз познавам 0, а да бъдеш сам сред много хора, дори подкрепящи една и съща кауза, не си е работа. но това си е лично мой проблем...

    обаче ми писна. писна ми да живея чужд живот, писна ми да се крия в килера, писна ми да лъжа, писна ми от безумието на хората, писна ми да ме игнорират, писна ми другите да решават вместо мен, писна ми!

    и въпреки 1, 2, 3 и т.н., аз ще бъда на парада, защото преди всичко съм човек и както всеки друг имам права и търся уважение. горда съм, че съм лесбийка.

    3 comments:

    MKB said...

    Hell yeah!!! Very inspiring post there. :D I'm so happy for you.

    BJ said...

    You are my hero. <3

    P. said...

    Hehe... yeah... I am so glad i didn't give up.