Shorties...

    Wednesday, July 1, 2009

    #150 пфт за пореден път

    Ей, майка му стара, няма пълно щастие...
    Довечера ще трябва да отделя малко време да си подготвя специалната плейлиста. Малко повече време... един Бог знае къде съм си разхвърлила песните... Пак ще се асоциализирам донякъде...
    Някакви работи се случват около мен. Хубави и лоши. Едновременно. Това ме побърква. Нито мога да се справя с лошите, нито да оценя хубавите. Преценката ми е объркана.
    Май имам нужда от почивка. Имам нужда от цигара. О, как ми се пуши. От няколко дни. Постоянно. Мисля си разни неща и ми се пуши, и не пуша, и си е ебало майката.
    Дразня се. Често се дразня, ей така, на нищото, от нищото.
    Не ми се прибира вкъщи, ще взема да си организирам една седмица на "Манастирска"... Никаква телевизия, никакъв компютър, без хората, които са ми до болка познати. Мачка ме негативното настроение у нас...
    Писна ми. Все по-често се хващам, че ми се налага да се преструвам пред хората. Не много, но го правя. Не искам.
    Не ми се пише на английски... не ми идват думите...

    PMS? Най-вероятно...

    1 comment:

    MKB said...

    I don't get all of it, but you can always talk to me, about anything, you're not annoying or whiny and you won't bother me...

    And also *big hug*