Shorties...

    Wednesday, January 6, 2010

    #171

    Ах, капчуците навън...

    Обичам пролетното време през зимата...
    Сградите плачат... Реки от сълзи се стичат по тротоарите и улиците...
    И въпреки топлото слънце, хората май не се усмихват... Ама и аз не се усмихвам много, май...
    Всеки е замислен и по всякакъв начин се опитва да заобиколи сълзите на София...
    Аз пък... ами и аз съм се вкарала в урагана от мислите си и... и не обръщам внимание... и има пеперуди навсякъде, най-различни... от тези красивите, цветните, нежните и от онези сивите, страшните, грозните...
    И трябва да извадя униформата и пагоните... да изтръскам прахта и да се подготвя за битка... Някой ми обяви война май...
    Интересно е... ще бъде...

    ETA:

    Ние сме войници, ще вървим напред
    Леви-десни, леви-десни, ще вървим напред

    Имаме си пушки, от папура дръжки
    Леви-десни, леви-десни, ще вървим напред

    Имаме си кончета, от върбови клончета
    Леви-десни, леви-десни, ще вървим напред

    No comments: