Shorties...

    Monday, January 11, 2010

    #174 Zenit...

    OMG, the disappointment...
    And I was expecting disappointment, which is even more disappointing...
    I finally developed the pictures from the, oh so lovely, Zenit... And all I have to say is ... "hmmm". The pictures lack colour and whatnot, they look as old as the camera itself... But considering the fact that I got 30 out of 50 pictures when both films I used were totally expired... with about 2 years... the situation is not so bad...I got anoth
    er film... within the expiration period...
    My favourite pictures are one very lovely close up of H. and a pigeon... I might scan the latter and post it later... H. I am not sharing with you ;) heh...
    Also... I don't remember faces or I see the faces I want so
    see where they are not... And then... another hmmm.I wish I was more Shane-like... anyway!

    ETA:

    6 comments:

    Мъник said...

    ще ми е интересно да ги видя, Пламко. И нали знаеш - всеки дефект в ефект!

    P. said...

    Хих... Съгласна съм... Сега ще щракам с новата лента и ми се иска да вярвам, че ще се получи нещо...
    Трябват ми модели... по възможност голи... ;)

    Мъник said...

    тази кауза е загубена още в началото - за моделите имам предвид. Да знаеш колко ги молих хората да идват да ми позират като ходих на уроците по рисуване - никакъв отговор.
    И ей го на - талантът ми се пропиля :PPPP

    Мъник said...

    Снимките ми харесват - искам да ги видя големи. :)

    DonKalino said...

    Ако ви трябва гол модел , мога да помогна :))))) С радост ще помогна да развиете таланта си :)))))

    Мъник said...

    Уважаеми ДонКалино,
    Един истински джентълмен не би трябвало да се отрича от думата си - следващия път лично ще Ви се обадя за работа с Вас :))