Shorties...

    Friday, March 14, 2008

    #89

    Не съм писала отдавна и най-накрая ми се изясни защо... Ами то било очевадно... Явно просто просто познанията ми по английски език са достатъчно малки, за да подтиснат желанието ми да пиша тук. Както и да е. Кирилицата е красива. Обичам ги тези буквички, които се оказват трън в очите на голяма част от хората на този свят. Искам да уточня, че със сигурност ще има "постове" (слагам кавички, защото такава думичка май не съществува) на английски, ама като зацикля... ще си бичим на български като пич.

    Напоследък прекарвам доста време, четейки блогове на други българчета, и в тази посока искам да уточня няколко неща...
    1. Това е личен блог! Нямам никакви претенции да пиша по обществено значими теми и да претендирам, че съм "голямата работа". Може да изкажа някакво мнение, което си е лично мое и няма да е повече от два-три реда. Тук пиша за мен и изразявам моята душевност. (ОК, последното е пълна глупост, ама к'во от това)
    2. Не претендирам, че пиша грамотно. Старая се, но все пак не съм завършила българска филология. Правописни и граматични грешки са допустими.
    3. "Шльокавицата" (която между другото също не думичка и е измислена от комплексирани, според мен, блогъри) не ми пречи. Коментирайте на воля и както си искате. Имам само няколко мънички изисквания... Моля не пропагандирайте педофилия и расизъм от всякакъв характер (на мен ми е позволено, все пак това си е моето местенце online :P)
    4. Не смятам, че имам каквито и да е дарби да пиша, следователно не очаквайте кой знае колко интересно съдържание. Дори съм готова да се обзаложа, че в повечето случаи само аз ще си знам за какво иде реч.
    5. Може и да има още "правила", ама сега не се сещам.
    Такааа... понеже не мисля, че съм си правила подобаващо представяне тук, пък и ме мързи да преглеждам архивите, май е време да се запознаем... (само да вметна, че хората които четат моите глупости си ме познават, ама това не ми пречи да си погъделичкам самочувствието и да си мисля, че имам милиони читатели ;))

    Казвам се Пламена (Плáмена, много държа ударението да е поставено правилно!!!). Към тази дата съм на 26 години, но вярвам че детето в мен е все още живо. Не мисля, че съм глупава, но в определени моменти имам дарбата да изпростявам, но това разсмива приятелите ми, така че е ОК. Родена съм и съм израснала в Казанлък. Сега живея в София, на квартира, с още 4 маймуни. Забавно е. Пуша и пия. Обичам месото и ям чипс почти всеки ден. Прекарвам доста време пред компютъра. Обичам планината, обичам и морето. Мечтая, мечтая много, за малки неща, нищо особено. Обичам да съм сама, освен когато съм самотна. Обичам да съм с приятели, освен когато съм самотна. Не съм самотна често. Мастурбирам редовно, не съм от жените, които се притесняват да си "признаят". Дефинирам редовно... в момента нямам връзка, а тялото си иска своето така, че когато ми се прииска и обстановката го позволява... го правя. Пея, но не мога да пея. Иска ми се да имам някакъв талант, но май наистина само ми се иска. Зодия скорпион съм, и категорично смея да твърдя, че не се вписвам в общоприетите характеристики за тази зодия. Имам приятели, имам истински приятели, обичам ги всички и се надявам, че и те ме обичат. Щастлива съм. Това е! Ако има още пак ще пиша.

    1 comment:

    Мъник said...

    Ей те това е! Най-сетне, Пламко.
    :*